Sista semesterveckan - Kil

I min serie med att äta lunch på golfrestauranger, åkte jag till Kil på onsdagen. Och där var det ju bara bäst. Till och med så bra att det var fullt inomhus, så många fick sitta i snålblåsten ute och äta. Men det gick bra det med. Åkte sen hem via Karlstad och började dagens övningar med KSD TB Hotel, en bit in mot flygplatsen. Hittades lätt, men här var nog själva burken förvsunnen, för loggboken låg i en miniburk i en plastpåse. Annars var det det minsta TB-hotell jag sett. Sen en liten bit tillbaka och in förbi grustagen till Princess Juliana, vilket syftade på flygplatsen på St Martin, där landningsbanan börjar en meter bakom badstranden. Så var fallet även här, men inget mer än små fåglar flög här just nu.
Tog sen vägen över Sörmon och försökte hitta en av cacherna efter vandringsleden mellan Skutberget och Kil, nämligen multin SK 13. Hittade stället där den borde vara, men inget mer. Enligt loggarna var jag inte ensam om det. Avslutade dagen vid Sörmons Hundklubb, gömd under en stubbe och ganska lätt hittad.
 
Jag tar med torsdagens gömma också, då det bara var en. Efter fika vid Vikingacentret i Nysäter hittades, trots vimsiga koordinater, Marknadsbodarna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0