Caching och EKG 2012-08-15

Var kallad till hjärtmottagningen på CSK idag kl 1430. Läkarn på akuten skrev en remiss dit efter mitt senaste förmaksflimmer. Dom gjorde en ultraljudsundersökning och fann att lilla pumpen var perfekt felfri. Men han tyckte att trycket var lite högt, så nu ska jag testa dubbel dos Metoprolol ett tag och se om det sjunker.

Sen på vägen hem var jag ju bara "tvungen" att ta ett par cacher också. Hade kollat ut ett antal efter en slinga förbi Skoghall, men det var ju sämsta tänkbara tidpunkt. Strax efter kl 16 och strålande sol. Halva Hammarö var ute ock cyklade tror jag, så bara två cacher var någotsånär mugglarfria (dock inte myggfria). Började med SVEC-57 vid gamla flygfältsrakan och avslutade efter vägen in mot Bergvik där Info Hammrö satt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0