Caching 2012-08-09

Idag skulle vi ha styrelsemöte i VSF så jag åkte lite tidigare och besökte Clas Ohlson med flera nödvändigheter. Mötet var i Forshaga så vägen dit förgylldes av Andra advent 2010, en enkel drive-in vid Grava kyrka. Sen var jag till slussen i Forshaga där jag senare skulle hålla ett litet föredrag om geocaching. Var ju tvungen att kolla om cachen fanns kvar. Med lite tid över besöktes sen Hembygdsgården i Skived med sin lilla gömma. SÅ tillbaka till slussen för information. Vi var sen till Klarälvsrummet för info om laxfisket och sjöfarten innan vi styrde kosan mot Bergsgården där styrelsemötet skulle vara. Den nyutlagda cachen där, Berget, var väl inte riktigt där koordinaterna påstod, men efter lite hjälp av Hans-Hugo så blev den loggad. Det blev min femte FTF men den första där jag fick en FTF-pin. En trevlig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0