Snart så...

...kommer vintern.
Men nu är jag rustad.
Satte på vinterdäcken idag.
På bilen alltså.
Inte världens trevligaste väder med nåt slags minimalt duggregn.
Tröstade mig med citronpepparkryddad stekt lax och stuvad spenat efteråt.
Så nu kan jag ställa in trädgårdsmöblerna.
Dom står nämligen framför däckstapeln i skjulet.

Har för övrigt en splitter ny dator i en kartonghög på golvet.
Ska väl packa upp och börja koppla och installera i morgon.
Förhoppningsvis så startar den varje gång jag trycker på knappen.
HP hade en drive, så istället för 5500 kostade den 4500 (plus moms).
Och så skickade dom med en 22 tums widescreen skärm på köpet.
Som tur är ingår Windows XP.

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Oj du har uppdaterat. Wow. Det var nog bara som jag fick för mig om virus Har allt det där du pratar om, men det har Sandra också, ändå fick hon trojanska hästar för ett tag sen?? Min dator är inte som den ska och idag är den helt ok igen? Fattar inget alls. Tommy dillade om några uppdateringar o jag vet inte allt. Är det något fel på din gamla dator?

2009-10-24 @ 18:28:02
URL: http://kiraangel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förresten, ska du sälja någon skärm?

2009-10-24 @ 18:29:03
Postat av: Lisbeth

Ja under mitt namn kanske? Annars kan väl jag se om jag hittar dig =) Kram.

2009-11-01 @ 21:15:09
URL: http://kiraangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0