Slavar

Hörde på Rapport att det aldrig funnits så många slavar i världen som nu.
Fattar inte att människan ska utnyttja sina medresenärer på planeten på ett sådant vidrigt sätt.
Men å andra sidan skulle jag gärna vilja ha en egen liten slav.
Som klipper min gräsmatta.
Den hade växt ifrån mig.
Ägnade 2 timmar idag åt att klippa den sista tredjedelen djungel.
Ska försöka dra över hela gräsmattan (läs mossa) till helgen om vädret tillåter.
Då är jag ikapp sedan.
Hoppas det räcker med en klippning till innan vintern.
Snö vill jag ha då.
Då är min trädgård lika fin som grannens...

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Bilen har överträffat sig själv, helt klart. Jag vet hur Göran kör och sen har vi ju alla dessa fartkameror, så man får öka,sakta ner,öka...ja du förstår vad jag menar. Jag skulle gärna ha tackat ja till en liten slav jag också just nu =)

2008-09-21 @ 22:48:32
URL: http://kiraangel.blogg.se/
Postat av: Madde

Mmmm ja en slav som diskar och lagar mat och tvättar vore trevligt :D

2008-09-23 @ 20:58:11
URL: http://madsown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0