Sista resan till storsta'n

Ja, Karlstad alltså.
Arbetstiderna tillåter inga mer resor före jul.
Så nu har jag vatt till både ÖB i Edsvalla och Clas Ohlson i MittCity, m. fl. lämpliga julklappsbutiker.
Hade medskick från nån som heter "Tomten", han skulle visst ge nåt till nån Lipseth eller vad hon nu hette.
Nu fattas bara nåt till våra släktingar i Amerikat, himla svårt att komma på nåt.
Tips mottages gärna, men pga Postverkets taxor vill vi inte skicka 10 kg bly.
10 kg hönsfjädrar kanske är bättre???
Vill i sammanhanget rekommendera Waynes i MittCity och deras pastasallad med kyckling eller fetaost.
Namnam!!!
Nu skall jag svänga ihop en äggröra till kvällsmat.
Ett paket tärnad bacon stekes till nästan knapert.
2-4 ägg plus en skvätt mjölk hinkas i och kryddas med vitlökspeppar samt röres om tills det blivit "stelt".
Inte direkt nån avancerad matlagning, men himla gott.
I morgon ska jag ta med en burk råmjölk till mamma till en kalvdans på lördag.

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Nnnnn.....jag lipar, he he. Tänk så mycket råmjölk jag gett bort i mitt liv. Avskyr kalvdans. Tänk vad olika det kan vara.

2008-11-20 @ 23:48:48
URL: http://kiraangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0