Första hundpasset

Blev inte som jag tänkt mig.
Nu var det första veckan med nya jobbschemat som jag jobbat 06-19 i fyra dar.
Tänkte ju se hur det var, men natt till fredan blev relativt sömnlös pga av att någon varelse satt i min hals och drog en stålborste opp och ner varje gång jag svalde.
Så idag satte jag upp en massa delmål.
Kafferasten kl 8.
Frukost kl 10.
Kaffe kl 1230.
Lunch kl 1430 (idag utkörd pizza eftersom det var fredag)
Kaffe kl 17.
Och så äntligen HÄLJA kl 19.
En lång varm dusch innan hemfärd till en väntande TV-soffa.
Ringde Lenah, dom skulle också titta på TV kl 8.
Kikade på Doobidoo, ett mycket bra program.
Vilade sen ögonen lite och sitter nu nyvaken och väntar på att ICA-pizzan i mikron ska bli varm.
Tar ett glas rödvin till den, så får vi se om jag kan referera kvällens övriga TV-program sen.
Titta på dom ska jag definitivt.
Med eller utan stängda ögonlock...

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Ha ha ha, jag vet var du var då!!!! Kram.

2008-10-17 @ 22:14:04
URL: http://kiraangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0