Aj, aj, aj - Oj, oj, oj

Så var min första session på en curlingbana avklarad som medlem i blått lag på bana 3.
Min bästa sten i första matchen hamnade så här:

Och en av dessa var också min:

Och, jodå, vi vann, såklart.
Men tror ändå inte att det var min grej.
Hopplöst svårt att hålla balansen på en superhal sula och sparka sig fram med den andra.
Så jag körde med halkskydd på båda och gled i nån knästående vänsterbensvinkel istället.
Säkert mycket sevärt...
Så idag känns höger knä som en medicinboll, men ser fullt normalt ut.
Vänster ben ska vi inte tala om och inte heller nedre delen av ryggen.

Men sen fick vi julbord på Placa.
Det var definitivt en höjdare (åtminstone fram till de varma rätterna).
Jättegott alltihop, med undantag från ovanstående.
Små oformliga sega hårt stekta köttbullar, smaklösa omeletter, söt jansson och total avsaknad av rödkål.

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Ja du det hade varit sevärt, med din curling. Men det gick ju bra ju, resultatmässigt, menar jag. Något jag också velat se var när din granne gjorde snöänglar, ha ha. Ska du ha någon krans i år? Ska göra några till veckan. Kram!

2008-12-07 @ 20:24:12
URL: http://kiraangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0