Ösregn och kantareller

Var på grillparty i Karlstad i går kväll.
Pga aviserad nederbörd hölls själva grillningen i en elgrill på köksbänken.
Men det var jättetrevligt ändå.
Hade sällskap av årets längsta och högsta regnmoln på vägen hem.
Hällregn nästan hela vägen.
Sen dags att ge sig ut i svampskogen.
Hällregn igen, men lite ljust vid horisonten så jag klarade mig.
Tyvärr inga mängder med svamp.
Fattar inte var alla andra hittar flera korgar fulla.
Fick väl nån liter kantareller.
Inga andra sorter än direkt.
Men det kommer väl.

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Dom komeer ska du se. Ja kantarellerna alltså. Har varit på bröllop och är snart svimfärdig. Update tomorrow evening. Natt natt.

2008-08-10 @ 02:43:13
URL: http://kiraangel.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Update, tack,din slöfock :). Kan inte tänka mig att det var ett tecken, bara min vanliga (o)tur.

2008-08-14 @ 23:05:13
URL: http://kiraangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0