Säsongstart

Förutom den geocache jag tog på nyårsdagen i Säffle gästhamn för att släcka det datumet i listan, så började säsongen i går. Då var jag med och hjälpte till vid Släktforskningens dag på Arvika bibliotek. Den cache som finns inne på biblioteket där blev jag inte klok på, så den blev inte loggad.
 
Tog vägen mot Karlstad hem och svängde av mot Grönlund och Malsjö. Badplatser är ju ingen höjdare under säsong, men denna dag var det folktomt i Hasseldalen. Nästan lite högt vatten men kunde logga denna torrskodd.
 
Stannade sen till vid Grums kyrka. Även där var det folktomt idag. Ledtråden "Berömd byggnad i Malmö" kunde man ju fundera på, men den var solklar när man såg gömman. Jubel i busken - typ. Här hade burken ramlat ner, så jag hängde upp den på trolig ursprungsplats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0