Inga bromsar...

Suck!!!
 
Så har man då besökt farbror Bilprovningen igen.
Han tyckte jag var så trevlig, att jag var välkommen en gång till...
Inga bromsar höger bak, samt avliden hastighetsmätare.
Men om man inte ser att man kör behöver man väl inga bromsar???
 
Vilket som, så efter diagnosbesök på Toveks Bil i Åmål (vilket kommer att kosta ett antal tusen), var jag tvungen att söka tröst. Som tur är räcker det med några geocacher.
 
Började med Åmåls Järnvägsmuseum, en ganska ovanlig behållare må jag säga, men lätt att hitta. En cache i en serie i Åmål. Glömde förstås papper att anteckna på, så fick skriva i näven. Sen stannade jag till vid Rastplats Åmål, som jag åkt förbi många gånger, men alltid fullt med folk där. Men nu bara en tom parkerad bil. Lite onödigt med en nano här, men OK då. Lätt hittad när man vet vad man ska leta efter. Avslutade på vägen mot Säffle vid Berga gamla skola, där nu en restaurang finns (rekommenderas). GePeÄssen fick fnatt här av nån anledning, men jag fick till slut syn på upphängningsanordningen.
 
Så nu fattas det två stycken till årets mål att nå 300 funna. Kan ju bli fler, men det är bara bonus. Tror jag ska ta en tur till Segmon för att fixa detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0