Kolsva - kan de va nåt?

Så var det dags för en liten cachingrunda igen. Fortfarande kvar i jättemysiga stugan i Västra Tveta, Himmeta socken, Västmanlands län.

Tänkte börja med Arbogas kyrkor #3 Medåker, men det fanns ingen väg dit hur mycket jag än letade. Mystiskt.
 
Så dagens första blev Byrundan #1 Ekorrbacken. Lätt hittad bland några små stenar.
 
Byrundan #2 Smedby hade en behållare jag inte stött på tidigare, men någon gång ska ju va den första.
 
Byrundan #3 Norrby blev den sista i serien eftersom jag sedan svängde av mot Kolsva.
 
Här fanns Köpingsbygdens kyrkor #6 - Brukskyrkan - Kolsva. Här blev det matematik på hög nivå när man skulle räkna med 4x4 och 2x3. Lätt hittad, men gott om passerande mugglare.
 
Styrde så kosan "hemåt" igen och parkerade på fel sida vägen vid Välkommen till Kolsva. Tur man är lång, då burken låg i takstolen till infotavlan.
 
Dagens sista gömma blev Julmust. Har fortfarande inte fattat valet av namn. Hängde högt upp i en vägskylt på gränsen till min förmåga. Här tutade en vit Volvo. Säkert någon som visste vad jag gjorde där.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0