Caching mm 2012-07-24

Andra semesterdagen tillbringades med en liten resa i norra Värmland.
Började med kaffe och räkmacka på Tossebergsklätten.
Otroligt många räkor måste jag säga.
Sen så fanns där visst en cachegömma också.
Svängde sen in mot Torsby och hittade ett TB-Hotel vid turistinfon där.
Sen besökte jag Törntorps hembygdsgård i Östmark, där motti med fläsk intogs.
Förbi Östmark där jag letade febrilt efter en cache, men hittade den inte.
Efter fotograferande av hembygdsgården i Nyskoga styrde jag kosan söderut.
Cachen vid Vitsands kyrka hittades efter en hel del hjärnaktivitet.
Hann nätt och jämt besöka Biltema i Karlstad innan stängningsdags.
Råkade, av nån anledning, hitta en gömma även där.
Halkade även in på bolaget på Bergvik.
Så nu sitter jag nyduschad, med dagens tidning, och dricker nån slags grön päron-baileys.
Tja, har man semsester så har man!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0