Sju dödssynder? Nej åtta!

Har ägnat mig åt den åttonde idag.
Dvs skalat potäter.
Gjorde en isterbandslåda förra helgen och där skulle det vara dessa knölar i.
Det blev ingen höjdare, om man säger så.
Så för att inte min potätpåse skulle bli kompost måste man ju använda den till nåt.
Så efter skalandet använde jag min potätgiljotin.

Som vid användadet skapar perfekta stavar till en

Jansson

Det är gott det. Fattar inte hur nån kan tycka om vanliga, blaskiga, smaklösa kokta potäter.

När ändå ugnen var igång blev det sex ändar gjorda.

Ity och emedan det inte är mer jobb att göra tre sockerkakor än en.
Så om Lenah vill ha ändar nu så får hon hålla sig framme innan nån annan äter upp dom.

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Vet du, jag tycker att du gott kunde använda Felix potatismos till Jansson. Potäter? =D

2009-03-01 @ 23:39:12
URL: http://kiraangel.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Änglar??? Menar du de läskiga prinsessorna?? Dom gör sig bättre u n d e r den nya tapeten, ha ha.

2009-03-10 @ 23:04:29
URL: http://kiraangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0