Slaveri förbjudet i Sverige???

ICKE ALLS!!!
Om ni nu trodde det.
Just inkommen efter två timmar bakom gräsklipparn.
Första dan på tre veckor det inte regnat en dag jag varit hemma under semestern.
Var det långt eller var det långt???
Gick åt tre tankar istället för två - blir dyrt det här.
Men jag kör med Aspen akrylatbensin så jag har gott miljösamvete.
Har slutat med uppsamlaren, då tar det dubbetl så lång tid.
Har ju multiclip i apparaten, så det blir finfördelat.
Men det var så långt att det finfördelade inte tog sig ut.
Hade sällskap av en skatfamilj med sju medlemmar som tyckte mycket om att jag vingklippte ett antal insekter.
Kul att nån tycker det är roligt.

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Nä, det var ingen som riktade kameran åt det hållet, haha!

2009-08-02 @ 01:16:52
URL: http://kiraangel.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Tack Gunnar. Tack. =)

2009-08-09 @ 11:48:37
URL: http://kiraangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0