Äntligen över

Pust och stööön!
Nu är årets årsmöten över.
Så nu kan man börja planera helgerna efter eget gottfinnande.
På lördag ska jag till IKEA i Karlstad.
Beroende på om den släpkärra jag ska låna har tinat loss eller inte så ska jag inhandla skrivbord (min inflyttningspresent), duschrumsmöbler mm till Lenah, samt i vanlig ordning diverse impulsinköp.
Söndagen får bli min rekreationsdag.
Visserligen jobbar jag inte på måndag, men då är ett och annat inplanerat.
Påskhelgen är schemat jobb på fredag och måndag.
"Tyvärr" är det helgdagar, så jag är väl "tvungen" att vara ledig då.
Långfredan ska Anette och jag ut på vår vårutflykt.
I år ska vi ta kort på hembygdsgårdar i Värmland.

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Nu förstår jag inte riktigt...långa.... =) Jag tyckte rasterna var slut hela tiden.

2009-04-18 @ 21:30:19
URL: http://kiraangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0