Hösten är här

Ack ja!
Allt har en ände.
Så även sommaren.
Har börjat ställa in utemöblerna.
For till mamma med min taklök, den ska helst stå under tak på vintern.
Tre miljarder löv finns på min gräsmatta, men det lär ska vara bra att låta dom ligga, så det rådet tar jag MYCKET GÄRNA till mig...
Mor och jag var till By kyrkogård idag och tog bort Tageteserna som började bli lite frostnupna. Så där står nu fina ljungar från ICA.
Verkar bli av med lite möbler på min skjulvind då världens bästa Lisbeth vill ha några stolar som står där. Dom är visserligen ljusblå, men det går ju att åtgärda.
Och äntligen har jag satt en sats glögg.
Varje år, ett tag, har jag för sent kommit på att jag skulle göra egen glögg, så i fjol skrev jag in det i almanackan.
Så nu står den där och bubblar.
Hoppas den blir god, det är mycket i den.

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Gulle dig =)

2008-10-20 @ 22:04:59
URL: http://kiraangel.blogg.se/
Postat av: Anonym

HUR gjorde du det där?? Jag har ingenting på mitt tangentbord, vad jag kan se och det är ju inte så mycket, som jag kan använda mig av...

2008-10-21 @ 21:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0